مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-22اجتماعي

یادداشت دانشجویی | معلمی شغل انبیاست؛ آقایان مراقب اظهارات خود باشند


تا چه زمانی دانشگاه فرهنگیان باید در کشاکش بین دستگاه ها باشد، تا چه زمانی دانشگاه فرهنگیان را به عنوان مهره سیاسی خود استفاده می کنند؟ تا چه زمانی در جهت تحول این نظام گامی به سمت جلو برداشته نخواهدشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، مبینا علینقیان معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری که دستاوردی بهتر از بحران کمبود معلم در آموزش و پرورش نداشت و روزی با چنین ادبیات نامانوسی مواجه می شویم.

روزی قانونی تصویب می شود تا حق التدریسی ها و خرید خدماتی ها تعیین تکلیف شوند.

بدون آنکه حق دانش آموزان در نظر گرفته شود!  فردای آن روز اصلاحیه ای بر این قانون می زنند و دوباره اصلاحیه و بازهم اصلاحیه.

آدمی می ماند که چه شد؟  مگر جز این بود که آزمونی گرفته شود و هر کس شایسته تر است در این دستگاه باقی بماند؟  اما دیده شد که هرچند آزمون ها را هم سطح پایین بگیریم باز قبولی هایمان در حد پر کردن کمبود معلم های مان نیست.

چرا که معلم نداریم.

معلم کم داریم.

  کمبود معلم داریم.

 پس چه کنیم؟ از هر دری و از هر راهی معلم جذب کنیم؟  آیا درست است؟  آیا زمان آن نرسیده است که به جای طرح ها و نگاه های کوتاه مدت و اصلاحیه های متعدد، نهادهای اجرایی و نهادهای قانون گذار، یک طرح منسجم و واحد برای تامین نیروی انسانی داشته باشند؟   اهالی محترم مجلس چگونه به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت دانشجویی | معلمی شغل انبیاست؛ آقایان مراقب اظهارات خود باشند

یادداشت دانشجویی | معلمی شغل انبیاست؛ آقایان مراقب اظهارات خود باشند